lørdag den 10. maj 2008

Ting nr.23 Afslutning

Ja, så gik Pinselørdag med det !! Nu vil jeg sige farvel og tusind tak for denne gang til vores gode læremestre: Kirsten, Marianne og Jens. Jeg synes I har gjort et fantastisk stykke arbejde med at holde os alle i gang med fine vejledninger o.a. - jeg har været glad for opsamlingsugerne, da det ind imellem har været svært at nå det oveni det daglige arbejde, mange hjemmetimer er også gået.
Grete og jeg satte 2 timer af hver torsdag når der var opgaver at løse og forsøgte efter bedste evne at arbejde med dem på biblioteket i skoletiden - det var meget meget svært at finde arbejdsro til det. Optimalt tidspunkt: efter kl.19 eller fredag eftermiddag efter kl.15 (Grete har fri om fredagen og vi er lidt trætte efter kl.19, såh... lidt dårlige arbejdsvilkår).
Det har været sjovt at være med på beat'et og kunne dupere sine børn med udtryk, selv ikke de kendte ! Mange gode og spændende ting er vi blevet præsenteret for, men jeg synes det har været svært til tider at arbejde et lille sted med få eller kun én kollega - kunne godt have brugt lidt flere kolleger, så var nogle af tingene gledet lidt lettere - det synes jeg også at kunne læse af andres indlæg.
Måske forløbet skulle have været lidt kortere ??

Ingen kommentarer: